sobota, 18 stycznia 2014

U mnie już Ferie a u was ? Ja na ferie akurat zachorowałam :c

U mnie są już ferie !.Wreszcie mogę odpocząć od szkoły.Jakie ja mam plany na ferie ?.Ja we Wtorek idę do szkoły :c na feriach ..:/. Będziemy jakieś testy pisać czy coś w tym stylu żeby się przygotować do tego testu szóstoklasisty , ale w Czwartek jadę do kina z klasą na drugą część Hobbita :).Resztę ferii pewnie przesiedzę w domu.Ja jestem chora akurat na ferie , ale do kina i tak pojadę :D.Boli mnie gardło i mam katar :c.A wy macie jakieś fajne plany na ferie ? (od 18 stycznia do 2 lutego ,obecnie ferie mają uczniowie województw : lubelskiego,łódzkiego ,podkarpackiego,pomorskiego i śląskiego ) pozdrawiam i współczuje uczniom którzy właśnie siedzą w szkole i się uczą :D.Tak ja wczoraj kupiłam sobie drukarkę ..XD. Piszcie w komentarzach co wy będziecie robić w ferie ..i komentujcie ogólnie i obserwujcie..paa :*

5 komentarzy:

  1. ooo współczuję chorobki :(
    kolorowy-kwiatuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie ferie dopiero za 2 tyg... :C
    zdrówka:*
    www.be-huuuman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Yay, fajnie, że masz już ferie. Ja dopiero od drugiej połowy lutego :C
    Fajnie piszesz :3 Obserwuję

    sarahandsugar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń