wtorek, 28 stycznia 2014

Został tylko mi nie cały tydzień i do szkoły .. :c. :/

Jeszcze niecały tydzień i ja idę do szkoły (moje ferie : od 20 stycznia do 2 lutego ).W tym ostatnim tygodniu nie całym trzeba będzie się wźiaść za naukę :/. Sama nie wierzę że to powiedziałam no , ale z matmy muszę się pouczyć bo z tego co pamiętam nasza pani od Matmy lubi popytać na samym początku .No i muszę odrobić pracę domową .I do tego nasza pani do matmy dała nam pracę domową na ferie... ehh.Ja w tym tygodniu najprawdopodobniej pojadę do taty i porobię zdjęcia z Sarą :x (moim psem).No i w końcu pojechałam z tatą po dodatek do The Sims 3 dodatek ,,Cztery pory roku'' ^^.Dobra nie będę was tu nudzić ..:P

Tutaj macie spis od kiedy dane województwo ferie:


WojewództwoTermin ferii zimowych
dolnośląskie17 lutego - 2 marca 2014 r.
kujawsko-pomorskie3 lutego - 16 lutego 2014 r.
lubelskie20 stycznia - 2 lutego 2014 r.
lubuskie3 lutego - 16 lutego 2014 r.
łódzkie20 stycznia - 2 lutego 2014 r.
małopolskie3 lutego - 16 lutego 2014 r.
mazowieckie17 lutego - 2 marca 2014 r.
opolskie17 lutego - 2 marca 2014 r.
podkarpackie20 stycznia - 2 lutego 2014 r.
podlaskie27 stycznia - 9 lutego 2014 r.
pomorskie20 stycznia - 2 lutego 2014 r.
śląskie20 stycznia - 2 lutego 2014 r.
świętokrzyskie3 lutego - 16 lutego 2014 r.
zachodniopomorskie17 lutego - 2 marca 2014 r.
warmińsko-mazurskie27 stycznia - 9 lutego 2014 r.
wielkopolskie3 lutego - 16 lutego 2014 r.
Tak sobie pomyślałam: piszcie pytania w komentarzach a ja w tym tygodniu na nie będę odpowiadać :) Więc piszcie pytania w kom bardzo proszę :) 

To zdjęcia z dzisiaj:


Tak moja przyjaciółka Natalka była zła że żadnego zdjęcia z nią nie mam na blogu ^^.To my na choince szkolnej, Natalka moja przyjaciółka i ja Paulina :)




A to z dzisiaj pan Leon <3 :




Zadawajcie pytania w komentarzach a ja będę odpowiadała w tym tygodniu ;).Paa kociaki *_* ;*

5 komentarzy:

  1. Ja ferie dopiero będę zaczynać (3.02) ^-^
    Zazdroszczę simsów! Ja mam tylko po zmroku i rajską wyspę, a w cztery pory roku tak bardzo chciałabym pograć :D
    Fajne zdjęcia, a Leon taki słodziuchny~ Pozdrawiam, Yuki.
    imagine-yuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia, ciekawie tu u Ciebie :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej :) Ja już zaobserwowałam twojego bloga :)

      Usuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Ja ferie zaczynam jutro! jej :D
    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj go, a sprawi mi to wielką radość)
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń