czwartek, 20 lutego 2014

Moje okropne dni :/ :c

Heej .Ostatnie dni może i nawet tydzień były dla mnie okropne zwłaszcza jeżeli chodzi o szkołę ;/.Mam prawie codziennie sprawdziany,kartkówki i dużo prac domowych .W tym tygodniu cały tydzień miałam a to sprawdzianów a to karkówek no niestety ..:/.Jeszcze do tego rano muszę wstawać o 6.50 (a przeważnie o 7.20 wstawałam) szybko się zbierać i lecieć na autobus :/.Jednym słowem ten mój cały tydzień jest do bani że tak powiem.Jak na razie żyje tym że niedługo jest piątek :D :).No dobrze a teraz coś do was .. Prosiłabym o komentowanie i nie wiem np : dawanie linków swoim znajomym żeby także wchodzili .Możecie mi również dawać jakieś rady , ponieważ zastanawiam się już może od miesiąca dlaczego wcale nie ma komentarzy i jest tak mało obserwatorów może ja coś źle robię ?.Nie wiem próbowałam już wszystkiego a to na zapytaj.com dawałam pytanie ,,Obserwacja za obserwacje kom. za kom. ?'' ,udostępniałam również bloga , także ostatnio dodałam coś takiego: że jeżeli ty skomentujesz mojego bloga to ja skomentuje twojego bloga .. :).Ale za dużo to nie dało , nie wiem może ja coś źle robię piszcie w komentarzach co mam zmienić :) xD. To do następnego paa kociaki mmm... <3 ;**
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                                UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komentarz = komentarz na twoim blogu :)
Jeżeli napiszesz kom. na moim blogu ja się odwdzięczę :).Nie odwdzięczam się kom. typu : ,,super blog'' musi być coś więcej :).Skomentuj mój blog i podaj link do swojego a się odwdzięczę :*

4 komentarze:

  1. Ja wstaję po szóstej :) jak się nie siedzi do późna to nie ma tragedii. Czasem lepiej jest się wcześniej położyć niż wstać nieprzytomnym. A co do sprawdzianów to też tak mam
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule1.blogspot.com/2014/01/nie-jestem-tu-po-to-aby-mnie-lubiano.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmień wystrój i tematykę. Tak jak napisałam na zapytaj. Wierzę, że Ci się uda. Powodzenia! http://slighterlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi twój blog bardzo się podoba.
    Też wstaję o 6.50! ;)
    Powodzenia w pisaniu!
    Zapraszam:
    http://www.lowicz-moje-miasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, w niektóre dni o 6:50 to ja już siedzę w szkole! Myślę, że jeśli popracowałabyś nad treścią postów, np wstawiaj co jakiś czas urozmaicenie w postaci Tagu, inspiracji itd. No i oczywiście jeśli chcesz mieć więcej komentarzy to najlepsza jest metoda abyś robiła to samo u innych :) Dużo osób się odwdzięcza :>
    http://borenium.blogspot.com/
    P.s.możesz też usunąć weryfikację obrazkową, bo to czasami przeszkadza, a nawet zniechęca do wstawiania komentarzy. Nie wszystkim chce się wpisywać wiele liczb. A nie daj Boże jak będzie błąd!

    OdpowiedzUsuń