czwartek, 13 lutego 2014

Hejo ♥ Była mała przerwa ale już jestem ! :)

Była trochę taka przerwa .. ponieważ na początku miałam problem z internetem a potem mi się laptop popsuł i z tego powodu nie pisałam postów.:c. Mam nadzieje że nie myśleliście że przestanę pisać bloga .Już jestem dzisiaj laptop został odebrany z serwisu i już wszystko jest ok :)

Co do moich ostatnich dni u mnie już się skończyły ferie :c. Ostatnio u mnie było dużo koleżanek w domu i chodziłyśmy po mieście .Mam nadzieje że u was wszystko też jest ok ?.Może by zrobić jakiś konkursik ? Komentujcie i obserwujcie paa <3


To moje zdjęcia kiedy był już prawie koniec ferii :


Także gratulacje dla Justyny Kowalczyk za zdobycie I miejsca ! :)


UWAGA !!!!
Postanowiłam żeby było więcej komentarzy to za każdy wasz komentarz się odwdzięczę jednakże nie odwdzięczam się takimi komentarzami typu : ,,super blog'' musi być coś więcej :).Napisz komentarz pod postem i podaj link do swojego bloga :)

Komentarz = komentarz na twoim blogu

1 komentarz:

  1. Jeżeli masz czas to owszem możesz zorganizować jakiś konkurs. Ja dopiero zaczęłam ferie :DD
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń